Instructiuni de securitate

Stimati clienti,
Pentru siguranta tranzactiilor dumneavoastra, va reamintim ca:

Banca Comerciala Carpatica, in calitate de banca emitenta a instrumentelor dumneavoastra de plata electronica, nu va contacteaza niciodata pentru a va solicita prin internet, e-mail sau SMS date despre numele de utilizator pentru serviciul de Internet Banking  BCC e-Smart sau coduri de securitate generate de dispozitivele Mobile Token/Digipass.

De asemenea, Banca Comerciala Carpatica nu solicita introducerea de coduri generate de dispozitivele de securitate, sincronizarea dispozitivului prin intermediul aplicatiei BCC e-Smart si nu solicita coduri de securitate suplimentare fata de cele standard.         

In cazul in care primiti astfel de solicitari, va sfatuim sa nu le dati curs si sa contactati de urgenta serviciul Call Center, la numarul de telefon 0800.807.807 sau pe e-mail: infoline@carpatica.ro.

Pentru a va conecta in siguranta la serviciul de Internet Banking, va rugam sa tineti cont de urmatoarele instructiuni de securitate:

  1. Folositi intotdeauna butonul de logare de pe site-ul www.carpatica.ro sau https://e-smart.carpatica.ro si verificati mereu daca pagina de login este securizata. Nu utilizati niciodata pentru conectare link-uri trimise pe e-mail, SMS sau alte canale de comunicatie si verificati adresa reala a site-ului mutand cursorul peste link fara a-l accesa.
  2. Daca in momentul accesarii platformei de Internet Banking apar solicitari suplimentare, nejustificate de nevoia de reautentificare, de obicei precedate de un mesaj de eroare, va rugam sa nu le dati curs si sa verificati elementele de securitate. In multe dintre situatii, erorile potentiale ar putea avea ca sursa incompatibilitatea unor aplicatii, dar uneori sunt generate de inserarea malitioasa in calculatorul dumneavoastra, de catre persoane rau intentionate, a unor aplicatii sau troieni cu rolul de a fura datele de conectare sau de a va redirectiona catre site-uri clonate.
  3. Intotdeauna inchideti sesiunile de lucru la finalizarea operatiunilor. Pentru aceasta, utilizati butonul Logout din aplicatia de Internet Banking.
  4. Pastrati in conditii de siguranta dispozitivul de securitate. Daca ati constatat pierderea acestuia anuntati imediat serviciul Call Center la numarul de telefon 0800.807.807 in vederea blocarii lui.
  5. Verificati in mod regulat situatia conturilor dumneavoastra, iar in cazul sesizarii unor tranzactii suspecte in cont, contactati-ne imediat.