COMPANII

Afacerea ta are nevoie de parteneri de nadejde. Banca Comerciala Carpatica e PARTENERUL tau financiar.

Pentru ca stim cat de important este pentru tine ca afacerea ta sa fie una profitabila si pentru ca ne dorim parteneriate de incredere pe termen lung, suntem atenti la nevoiele tale si iti punem permanent la dispozitie produse si servicii profitabile, usor de gestionat. Suntem flexibili ‘astazi’ si ne reinventam constant  pentru ca ‘maine’ sa devenim impreuna cu tine cei mai buni in domeniile cheie pe care le promovam.

Te invitam sa te bucuri de serviciile noastre.

Echipa Carpatica.

 

Contul curent

Contul curent este principalul produs financiar destinat managementului disponibilitatilor banesti ale companiei tale.

Utilizat pentru depozitarea la vedere a sumelor, pentru efectuarea de plati si incasari, transferuri intrabancare si interbancare precum si a altor tipuri de operatiuni bancare, contul curent gestioneaza si evidentiaza in mod distinct si cronologic, operatiunile derulate.

Contul curent se poate deschide in lei si in valuta, in functie de destinatia, necesitatea si dorinta de utilizare si evidentiere a sumelor. In plus, managementul disponibilitatilor companiei tale se poate efectua si de la distanta, din confortul birourilor proprii, prin intermediul serviciului Internet Banking BCC e-SMART, care aduce simplitate si economie de timp si resurse, eliminand cea mai mare parte a deplasarilor la sediile noastre.

Specialistii nostrii iti stau la dispozitia cu experienta, cu un mod de lucru eficient si operativ, astfel incat relatia de afaceri a companiei cu noi sa fie un parteneriat de calitate.

Informatii Deponenti
.pdf (357.84 kB)
Aplica pentru acest produs
e-SMART Internet Banking

Sucursala ta deschisa non-stop. Usor, sigur si mai ieftin.

De ce Internet Banking de la Carpatica?

  • Pentru ca nu vrei sa intrebi pana la cat e deschis la banca atunci cand ai de lucru sau ti-ai facut planuri pentru diseara.
  • Pentru ca din fata monitorului devine simplu sa iti administrezi operatiunile financiare si sa ai o imagine clara asupra resurselor tale si a modului in care le cheltui.
  • Pentru ca e-Smart inseamna acces rapid si eficient la conturile si economiile tale oricand, la orice ora, 24/7.
  • Pentru ca relatia cu banca nu ar trebui sa te coste timp, ar trebui sa te rasplateasca pentru ca ai ales-o.

Instrumentele tale

  • Token-ul fizic, pe care il vei utiliza pentru generarea codurilor de securitate necesare pentru conectarea la contul tau de Internet Banking.
  • Token-ul mobil, care se instaleaza pe telefonul tau mobil indiferent daca ai smartphone sau nu. Acesta se instaleaza sub forma unei aplicatii, pe care o descarci din magazinul corespunzator sistemului de operare folosit si care functioneaza la fel ca si token-ul fizic, generand codurile de securitate necesare la conectarea in contul tau de Internet Banking.
    Daca detii un telefon clasic, vei primi un link prin SMS, de unde poti sa descarci aplicatia potrivita pentru el.
  • O versiune mobila a serviciului Internet Banking, la indemana oricarui posesor de telefon mobil compatibil.

Pentru aceasta, nu este nevoie sa instalezi absolut nimic pe telefonul tau, interfata actuala fiind optimizata chiar si pentru ecranele mai mici ale dispozitivelor tale. Detectia se realizeaza automat, in browser-ul tau preferat, interfata vizuala adaptata rezolutiei telefonului tau fiind incarcata instant.

Astfel vei putea realiza operatiuni de pe device-ul tau preferat, atunci cand ai nevoie, la orice ora, de oriunde te-ai afla. Ai nevoie doar de o conexiune la internet activa. Te asteptam sa activezi m-token in oricare din unitatile noastre, daca detii deja un cont, sau sa iti deschizi un cont nou.

Bine de stiut

  • Platesti mai putin pentru niste servicii pe care probabil le ai deja.
  • Dispui de o interfata moderna, prietenoasa, intuitiva.
  • Beneficiezi de un mediu de lucru sigur, certificat si auditat.
  • Poti face plati, simplu si rapid oricand, oriunde.
  • Ai asistenta gratuita din partea noastra prin intermediul serviciului InfoLine, unde vei discuta cu unul din consultantii nostri specializati.
  • Ai parte de mobilitate maxima, ai nevoie doar de o conexiune la internet activa.

Ce trebuie sa faci tu?

  • Deschizi un cont nou daca nu detii deja unul;
  • Completezi o cerere de aderare la serviciul nostru;
  • Citesti si semnezi contractul si termenii de utilizare;
  • Te bucuri de serviciile noastre.

Reprezinti o entitate cu personalitate juridica? PFA? Profesie liberala? Avem si pentru tine solutiile potrivite!
Pe langa cele descrise anterior, pentru tine, avem solutii care te vor ajuta sa-ti derulezi afacerea fara batai de cap din partea bancii si la costuri minime.

Ce iti oferim?

Un management financiar potrivit nevoilor tale de business:

  • Poti defini plati programate, care se efectueaza automat, conform regulilor stabilitate anterior de catre tine.
  • Poti face operatiuni multiple prin importul unui fisier pe care l-ai generat din sistemele tale, cum ar fi importul platilor de salarii, care se transforma astfel dintr-o operatiune minutioasa, intr-un proces de rutina, rapid si integrat.
  • Poti defini cati utilizatori ai nevoie, fiecare cu un nivel de acces specific conturilor si operatiunilor necesare. In acest mod, poti limita raspunderea fiecarui membru al organizatiei tale, asigurand in acelasi timp un control intern necesar.

Siguranta si securitate

Securizarea comunicarii dintre tine si banca se bazeaza, in principal, pe autentificare bidirectională prin certificate digitale, obtinandu-se astfel cel mai inalt nivel de securizare a transmiterii informatiilor. Asta inseamna, in limbaj familiar, ca datele transmise si receptionate de catre tine nu pot fi interceptate de catre nimeni. Acest lucru implica si o minima participare din partea ta, prin utilizarea unei solutii de securitate de tip antivirus.

Identificarea si validarea ta este un proces care se desfasoara pe 4 nivele:

  • Cod de client;
  • Nume utilizator;
  • Parola;
  • Cod de securitate generat de dispozitivul pe care il folosesti.

Din ratiuni de securitate, in cazul in care esti inactiv timp de 5-10 min (perioada configurabila) sau ai uitat sa te deconectezi, sesiunea initiata se inchide automat. Astfel, nimeni nu va putea avea acces la contul tau, iar tu va trebui se te conectezi din nou pentru a-ti accesa contul.

Poti vizualiza un demo al aplicatiei noastre de Internet Banking accesand link-ul urmator.

Aplica pentru acest produs
Schimburi Valutare

Iti oferim cursuri competitive pentru tranzactiile de schimb valutar, indiferent de modalitatea prin care le vei efectua.

  • Tranzactionare pe telefon direct cu personalul Departamentului de Trezorerie (pentru sume mai mari de 10.000 EUR)
  • Prin Internet Banking
  • La ghiseele unitatilor BCC
  • Tranzactii cash prin intermediul Casei De schimb Valutar BCC

Deasemenea, iti oferim zilnic acces la materiale de research (Buletin zilnic de Trezorerie, Buletin lunar de Trezorerie). Pentru a primi aceste materiale te rugam sa trimiti un e-mail la adresa: vanzaritrezorerie@carpatica.ro

Aplica pentru acest produs
Contul Fix si Jumatate de Import – Export

Este un cont curent care se adreseaza:

  • Companiilor care efectueaza tranzactii in valuta si schimburi valutare;
  • Persoanelor juridice care desfasoara si activitati de import – export (corporatii, intreprinderile mici si mijlocii – IMM -, profesionisti);
  • Se poate deschide in orice moneda, numarul acestora nefiind restrictionat.

Beneficii

  • ai reducere de 50% la costurile totale pe care compania ta le plateste altor banci pentru plati valutare;
  • este un produs unic pe piata;
  • percepe un comision lunar fix, calculat pe baza unui istoric anual (media lunara a comisioanelor aferente platilor valutare, efectuate in anul anterior);
  • te poti bucura de cele mai bune cotatii de schimb valutar oferite de piata bancara.

Functionalitate

Produsul se activeaza pentru o perioada de 12 luni. Dupa 12 luni, daca doresti sa prelungesti perioada de utilizare a contului, se evalueaza situatia contului, luandu-se in considerare doua aspecte:

  • Rulajul efectuat prin Carpatica sa fi fost cel putin la nivelul rulajului pentru care s-a platit media lunara a comisioanelor in ultimele 12 luni (pe baza careia s-a stabilit comisionul fix).
  • Sa fi efectuat schimburi valutare prin Carpatica. Comisionul unic poate ramane acelasi, poate creste sau poate scadea, direct proportional cu volumul realizat.

Bine de stiut

Daca alegi sa activezi un Cont FIX si JUMATATE de Import – Export, platesti un comision fix lunar pentru platile valutare efectuate la ghiseu sau prin serviciul e-SMART (include si speza SWIFT). Valoarea comisionului reprezinta 50% din media lunara a comisioanelor aferente platilor in valuta, efectuate in ultimele 12 luni. Comisionul se stabileste pe baza documentelor financiare furnizate de catre tine si se plateste in valuta contului.

La activarea produsului, platesti comisionul de deschidere a contului (20 lei, echivalent in valuta contului).

Aplica pentru acest produs
Accepta plata cu cardul

Iti oferim o metoda moderna si rapida de acceptare a platilor efectuate cu carduri, prin intermediul POS-urilor amplasate in cadrul magazinelor tale. POS este acronimul cuvantului englezesc Point of Sale (vanzare la punctul de lucru) si reprezinta terminalul electronic de acceptare a cardurilor.

O experienta cat mai placuta a clientilor la cumparaturi se traduce de cele mai multe ori in cresterea vanzarilor. Acest dispozitiv te ajuta sa pui la dispozitia permanenta a clientilor tai un instrument de plata rapid si usor de utilizat.

Avantaje pentru clientii tai

  • Vei avea o baza mai mare de potentiali clienti – statisticile arata ca numarul detinatorilor de carduri si numarul de plati cu cardul sunt in continua crestere;
  • plata cu cardul nu este comisionata, in timp ce pentru retragerea de numerar, in anumite conditii, posesorul de card plateste un comision;
  • in cazul cardurilor de credit, plata efectuata la comerciant beneficiaza de o perioada de gratie pentru care nu se percepe dobanda, in vreme ce retragerea de numerar este purtatoare de dobanda si are un comision mai mare;
  • de regula, platind cu cardul, clientii au tendinta sa cumpere mai mult decat in cazul in care ar plati cu cash;
  • le oferi acces clientilor tai la programele de stimulare si recompensare oferite de banci pentru utilizarea cardurilor la efectuarea de plati la POS;
  • procesul de  vanzare se defasoara in conditii optime iar timpul de asteptare al clientilor se diminueaza;

Cel mai important aspect este faptul ca problemele si costurile legate de manevrarea si gestiunea numerarului se diminueaza si se simplifica. Sumele aferente platilor efectuate cu cardul ajung direct in contul deschis la banca noastra. Astfel iti reduci considerabil timpul necesar administrarii afacerii tale.

Avantaje pentru tine

  • Decontarea tranzactiilor de plata cu cardul se face a doua zi, direct in contul curent deschis la noi.
  • Tranzactiile de plata efectuate prin intermediul terminalelor POS sunt transmise in decontare automat, fara a fi necesara interventia suplimentara a vreunui operator.
  • Solutia de comunicatie GPRS este integrata in terminalul POS al Bancii. Nu este nevoie de linii telefonice sau de costuri suplimentare de infrastructura de comunicatie.
  • Tranzactiile se desfasoara rapid si in conditii de maxima siguranta.
  • Sunt acceptate la plata cardurile emise sub sigla Mastercard si Visa.

Iti oferim GRATUIT:

  • Terminalul POS, instalarea acestuia, instruirea operatorilor;
  • Consumabilele aferente functionarii terminalelor POS;
  • Solutia de comunicatie GPRS  (prin intermediul operatorilor Orange sau Vodafone);
  • Signalistica de acceptare carduri Mastercard si Visa;
  • Asistenta tehnica de specialitate, servicii de Help Desk si mentenanta POS;
  • Consultanta privind operatiunile de acceptare la plata a cardurilor, precum si in ceea ce priveste protectia impotriva fraudelor cu carduri.
  • Abonament la serviciul Internet Banking, pentru vizualizarea si generarea extraselor de cont aferente tranzactiilor de plata cu cardul si, desigur, pentru efectuarea de orice alte operatiuni.
Aplica pentru acest produs
Creditul pentru Proiecte de dezvoltare rurala

Creditul pentru proiecte de dezvoltare rurala este un credit care satisface diversele nevoi de finantare ale intreprinzatorilor, de activitate curenta, sau de investitii.

Creditul se poate acorda din surse FIDA sau BIRD, pentru:

  • imbunatatirea si stabilizarea mediului economic al comunitatilor rurale din zona Proiectului prin promovarea intreprinderilor implicate directin sau care deservesc sectorul agroalimentar si furnizarea de credite si servicii de dezvoltare rurala pentru acestea;
  • pentru accelerarea transformarii economice a economiei rurale prin cresterea fluxului de investitii de capital catre acest sector.

Clientii eligibili

Clienti persoane juridice, inclusiv asociatii familiale si persoane fizice autorizate care au sediul/domiciliul si care desfasoara activitati eligibile la finantare in Zona Proiectului.

Creditul din surse FIDA Creditul din surse BIRD
Clienti persoane juridice, inclusiv asociatii familiale si persoane fizice autorizate care au sediul/domiciliul si care desfasoara activitati eligibile la finantare in Zona Proiectului.

 

1. Societati comerciale/agricole infiintate in conformitate cu legile in vigoare in Romania, cu cel putin 51% din capitalul social in proprietate privata, care au sediul:(i) in zone rurale, sau(ii) in zone urbane si angajate in activitatati legate de economia rurala; de ex. productia si procesarea inputurilor/outputurilor agricole*;*materii prime, materiale, utilaje si altele asemenea pentru agricultura, respectiv produse rezultate din agricultura.2. Persoanele fizice autorizate si asociatiile familiale, inregistrate in Romania, rezidente in zone rurale sau care deruleaza activitati economice in aceste zone.

Zona Proiectului/ Zona rurala reprezinta:

Creditul din surse FIDA Creditul din surse BIRD
Judetele Alba, Arad, Bacau, Bihor, Buzau, Cluj, Covasna, Harghita, Hunedoara, Neamt, Salaj, Sibiu, Suceava, Valcea si Vrancea. Orice localitate din Romania, cu exceptia urmatoarelor orase:Bacau, Braila, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Ploiestti si Timisoara.

Perioada de creditare se determina in functie de destinatia creditelor. Astfel, pentru:

Creditul din surse FIDA Creditul din surse BIRD
Maxim 36 luni pentru activitate curentaMaxim 45 luni pentru investitiiScadenta finala de rambursare a creditului nu trebuie sa depaseasca data de 31.12.2017. Maxim 36 luni.Scadenta finala de rambursare a creditului nu trebuie sa depaseasca data de 01.10.2017.

Valoarea creditului se determina in functie de programul de finantare al creditelor. Astfel, pentru:

Creditul din surse FIDA Creditul din surse BIRD
Maxim 150.000 USD Maxim 500.000 USD (sau echivalentul in lei).

Moneda creditului: USD, lei.

Creditul pentru proiecte de dezvoltare rurala poate fi acordat pentru activitati eligibile la financiare care:

Creditul din surse FIDA Creditul din surse BIRD
– sunt fezabile din punct de vedere economic;- au legatura cu domeniul agricol si/sau- vor genera locuri de munca. – se vor dovedi fezabile tehnic si economic si viabile din punct de vedere financiar si comercial;- se vor dovedi proiectate in conformitate cu standardele corespunzatoare de sanatate, siguranta si de mediu, prevazute in legile si reglementarile din Romania;- vor genera,minim, o valoare prezenta neta pozitiva la o rata de actualizare care este cel putin egala cu costul creditului, incluzand dobanda si comisioanele;- vor fi realizate prin aplicarea unor proceduri de achizitii in conformitate cu practicile comerciale ale beneficiarilor eligibili in scopul achizitionarii de bunuri si lucrari la preturi de piata corecte.

 

Activitati neeligibile – Creditul din surse FIDA: Activitati neeligibile – Creditul din surse BIRD:
  • Producţia de armament şi echipament militar;
  • Instituţiile financiare;
  • Instituţiile de asigurări;
  • Producerea şi comercializarea tutunului;
  • Producerea şi comercializarea băuturilor spirtoase;
  • Cazinourile;
  • Activităţile excluse de la finanţare ca fiind dăunătoare mediului înconjurător;
  • Speculaţiile cu proprietăţi imobiliare;
  • Speculaţiile valutare;
  • Investiţiile în titluri de valoare de orice fel;
  • Refinantarea creditelor de orice fel.                                                
  • cumpărarea sau leasingul de teren ori clădiri existente;
  • activităţi legate de tutun (producţie, procesare, marketing);
  • strămutarea involuntară a oamenilor (de ex. construirea de şosele prin zone populate);
  • au impact advers asupra structurii patrimoniului cultural;
  • se încadrează in Categoria A de evaluare de mediu determinata in conformitate cu cerinţele impuse de Banca Mondiala.
  • refinantarea creditelor sau altor obligaţii ale beneficiarilor la BCC sau la alte bănci;
  • finanţarea investiţiilor in valori mobiliare;
  • plata taxelor, impozitelor, accizelor, drepturilor vamale sau a oricăror alte taxe (inclusiv TVA sau taxe de timbru) aplicate in România la importul, fabricarea, achiziţia sau furnizarea bunurilor sau lucrărilor finanţate de BCC in cadrul Proiectului de Finanţare Rurala;
  • achiziţii de bunuri second-hand.  

 

Aplica pentru acest produs
Credit de investitii

Iti oferim resurse pentru planul tau de dezvoltare fie ca vrei sa construiesti, sa modernizezi , sa achizitionezi sau sa dotezi ceva. Acest tip de finantare este exact ce ai nevoie pentru a aduce un plus de valoare afacerii tale.

Daca planul tau de dezvoltare cuprinde si refinantarea creditelor de investitii, acest produs este deasemenea potrivit. Mai mult, daca ai realizat in ultimile 12 luni investitii din surse proprii, noi te sustinem si iti returnam acesti bani prin intermediul acestui credit.

Avantaje principale

  • iti oferim flexibilitate si simplitate;
  • ajuta la cresterea activelor companiei – bunul se afla in proprietatea ta;
  • poti face oricand rambursari in avans;
  • costurile creditului de investitii pot fi personalizate;
  • ai asistenta permanenta gratuita – un specialist dedicat va asigura consultanta pe toata perioada contractarii si derularii creditului.

Bine de stiut

  • rambursarea creditului se va putea face intr-o perioada maxima de 7 ani;
  • creditul se acorda in lei, EUR sau USD;
  • aportul propiu necesar este de 10% din valoarea fara TVA a investitiei;
  • ae poate oferi si perioada de gratie la plata ratei, daca investitia finantata intra in productie dupa o anumita perioada de timp;
  • perioada maxima de gratie  este 24 de luni.

Aportul propriu presupune realizarea efectiva a unei parti dintr-o investitie, pe care o dovedesti cu documente justificative sau cu lichiditati aflate in contul curent.

Valoarea creditului se stabileste in functie de necesitatile tale si de capacitatea de rambursare pe care o detii.

Aplica pentru acest produs
Plafon Global Multioption

Iti oferim solutia optima pentru oricare din urmatoarele situatii:

  • ai un plan pe termen scurt, mediu sau lung si ai nevoie de capital de lucru;
  • ai nevoie de o finantare a investitiilor;
  • trebuie sa garantezi executia unui contract comercial;
  • vrei sa refinantezi mai multe credite de mai multe tipuri printr-un singur produs.

Avantajele tale:

  • il poti utiliza oricum doresti, putand include orice combinatie de credite acoperite cu aceleasi garantii;
  • poate include suplimentar Scrisori de Garantie Bancara / Acreditive / Avalizari;
  • suma rambursata dintr-un anume credit o poti reutilizata in cadrul altui credit;
  • in cadrul Creditului Plafon Global – Multioption se poate aplica optiunea de multivaluta;
  • costurile creditelor din Plafonul Global – Multioption sunt personalizate;
  • ai asistenta permanenta gratuita – un specialist dedicat va asigura consultanta pe toata perioada contractarii si derularii creditelor acordate din plafon.

Plafonul va fi de tip revolving si orice credit rambursat iti permite contractarea unui nou credit. Vei putea beneficia atat de credite de activitate curenta, credite de invesititii, scrisori de garantie bancara cat si avalizari de bilete la ordin.

Toate tragerile ulterioare din plafon se realizeaza pe o documentatie de analiza simplificata, astfel incat timpul de raspuns va fi rapid.

Bine de stiut

  • Creditele se pot acorda in lei, EUR sau USD;
  • In cazul creditelor de investitii acordate in cadrul plafonului, aportul propriu necesar va fi de minim 10% din valoarea fara TVA a investitiei.
  • Perioada de creditare este de maxim 132 luni.
  • Valoarea creditului plafon se determina in functie de destinatia creditelor.
  • Perioada de gratie  poate fi stabilita la nivelul fiecarui credit inclus in Creditul Plafon Global Multioption, in functie de specificatii.
Aplica pentru acest produs
Linia de credit cu garantie de stat in baza OUG nr. 92/2013

Prin acest produs iti sustinem nevoia de capital de lucru precum si lipsa de garantii aferente. Astfel, daca te incadrezi in prevederile Programului de garantare a creditelor pentru întreprinderi mici şi mijlocii lansat de Ministerul Finanţelor Publice şi FNGCIMM, prevăzut în cadrul OUG 92/2013, iti oferim o linie de credit dedicata, impreuna cu o garantie de stat, acordata prin intermediul FNGCIMM.

Avantajele tale

  • Produsul acopera lipsa temporara de disponibilitati;
  • Costurile creditului sunt personalizate;
  • O parte din garantie, in proportie de maximum 50% este asigurata de stat prin FNGCIMM (Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii); de asemenea ne asiguram ca obtinerea aprobarii garantiei din partea FNGCIMM se desfasoara cu rapiditate;
  • Fara comision de acordare, gestiune, etc.;
  • Flexibilitate pentru garantiile cerute pentru diferenta de minimum 50% – se pot utiliza mai multe tipuri de garantii;
  • Asistenta permanenta gratuita – un specialist dedicat va asigura consultanta pe toata perioada contractarii si derularii creditului.

Bine de stiut

  • poti beneficia de acest credit daca esti persoana juridica si indeplinesti cumulativ, la data aprobării creditului, atat criteriile de eligibilitate prevazute in cadrul politicilor de creditare ale bancii, cat si criterii de eligibilitate specifice, precum:
  1. esti IMM conform legii 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. ai cel puţin 3 ani de activitate, cu profit din exploatare în ultimul exerciţiu financiar încheiat, nu te afli in dificultate financiara, insolventa, nu figurezi in CRC si CIP, nu ai restante la bugetul de stat si nu derulezi activitati in sectoarele excluse.
  • creditul are ca destinatie finantarea capitalului de lucru fara a se putea efectua refinantari ale altor credite;
  • este o linie de credit cu caracter revolving şi irevocabil;
  • moneda de acordare este lei;
  • plafonul maxim este de 5.000.000 lei /client (un client poate beneficia de mai mult de o linie de credit cu garanţie FNGCIMM în baza OUG nr. 92/2013, suma tuturor liniilor de credit acordate unui beneficiar încadrându-se în limita de 5.000.000 lei);
  • Perioada de acordare este de maxim 24 de lunicu posibilitatea de prelungire o singură dată, pentru maxim 12 luni, fara a depasi data de 05.12.2016.

Garantiile acceptate pentru acest produs sunt:

  • garanţie FNGCIMM, din surse alocate de Ministerul Finanţelor Publice, în procent demaxim 50% din valoarea creditului;
  • mix de garanţii, potrivit reglementărilor interne în vigoare;
  • contract de ipotecă mobiliară asupra tuturor conturilor bancare deschise la bancă, încheiat între client, FNGCIMM şi   bancă (amendat, prin act adiţional, de fiecare dată când se deschid conturi suplimentare la BCR);
  • contract de fidejusiune încheiat între FNGCIMM şi administratorii/asociaţii clienţilor care deţin cel puţin 50% din capitalul social.

Activitati neeligibile

  • intermedieri financiare si asigurari;
  • tranzactii imobiliare;
  • jocuri de noroc;
  • productie/comert de armament;
  • fabricarea/comercializarea bauturilor si tutunului;
  • inchirieri si leasing;
  • investigare si protecţie.

Pentru mai multe informatii, te rugam sa ne contactezi, fie la numarul de telefon 0800.807.807, fie completand formularul de mai jos.

Aplica pentru acest produs
Credit pentru capital de lucru la termen

Iti oferim acest produs pentru situatia in care vrei sa rambursezi creditele de activitate curenta intr-un termen cat mai lung, corelat cu posibilitatile tale de rambursare. Creditul vine cu o perioada de rambursare de maxim 5 ani si un grafic personalizat care poate fi structurat in functie de nevoile firmei tale.

Avantajele tale

  • iti acoperim lipsa temporara de disponibilitati;
  • ai un control mai bun asupra ratelor si costurilor;
  • costurile creditului sunt personalizate (pot fi negociate conform reglementarilor de creditare agenti economici in vigoare);
  • suntem flexibili in ceea ce priveste garantiile solicitate – se pot utiliza mai multe tipuri de garantii;
  • poate fi acordat si sub forma de linie de credit revolving pe maxim 12 luni;
  • beneficiezi de asistenta permanenta gratuita – un specialist dedicat va asigura consultanta pe toata perioada contractarii si derularii creditului.

Creditul il vei putea utiliza atat pentru plata furnizorilor si datoriilor catre stat cat si pentru refinantarea unor alte credite contractate la alte banci.

Aceasta solutie este potrivita pentru tine daca ai nevoie de:

  • finantarea activitatii curente;
  • refinantarea altor credite;
  • plata datoriilor la bugetul de stat curente sau restante.

Bine de stiut

Poti beneficia de acest credit daca esti persoana juridica sau asimilata acesteia (inclusiv PFA, II, IF, precum si alte profesii liberale sau alte forme reglementate de defasurare a activitatii comerciale).

  • Creditul se acorda in lei, EUR sau USD;
  • Perioada de rambursare este de maximum 5 ani;
  • Pentru sumele care au drept scop plata datoriilor restante catre bugetul de stat, perioada maxima este de 12 luni;
Aplica pentru acest produs
Creditul BEI pentru IMM-uri

Iti oferim un produs care satisface diversele nevoi de finantare ale intreprinzatorilor, de activitate curenta, sau de investitii.

Avantajele tale

  • conditii avantajoase in ceea ce priveste dobanda perceputa de banca;
  • conditii de creditare flexibile: se pot acorda perioade mai scurte sau mai lungi de creditare / gratie, rambursarea se poate efectua in rate multiple sau in rata unica
  • se pot finanta cheltuieli aferente unor proiecte noi, aflate in curs de derulare sau finalizate, daca solicitantii creditelor prezinta bancii documente justificative din care să reiasa faptul ca au fost / vor fi efectuate intr-o perioada de cel mult 3 ani anterioara si/sau respectiv, ulterioara semnarii de catre beneficiar a contractului de credit cu banca pentru finantarea BEI;
  • se pot refinanta pe termen mediu sau lung, credite acordate pe termen scurt (pana la 2 ani) obtinute de beneficiari pentru proiecte identificate ca eligibile, precum si cheltuieli eligibile efectuate de beneficiari din surse proprii;
  • din credit se pot finanta inclusiv cheltuielile de proiectare, cheltuielile cu obtinerea avizelor/ autorizatiilor legale necesare, precum si costurile de finantare bancare insă numai pe perioada derularii fazei de constructie a unui bun corporal;
  • se pot co-finanta proiecte sustinute din fonduri nerambursabile;
  • se pot acorda atat credite de investitii, cat si pentru capital de lucru.

Bine de stiut

  • poti beneficia de acest credit daca esti IMM  autonome / non-autonom cu mai puţin de 250 de angajaţi cu norma intreaga, inainte de proiect;
  • moneda de acrodare poate fi euro sau lei;
  • creditul se poate utiliza intr-una sau mai multe transe, conform reglementarilor interne in vigoare specifice fiecarui segment de clienti;
  • Rambursarea se poate face in rate multiple (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) sau in rată unica, conform reglementărilor interne;
  • Refinanţarea din surse BEI: pot fi refinantate din surse BEI, cheltuielile efectuate de beneficiari, fie din surse proprii ale acestora, fie din credite acordate de BCC sau de alte banci in conformitate cu prevederile reglementarilor interne in vigoare specifice fiecarui segment de clienti retail/corporate si conditiile stabilite de BEI.

Tipuri de credite:

  • credite de investitii;
  • credite pentru capital de lucru.

Proiecte excluse:

  • Producţia de arme si munitii, echipamente militare sau de politie sau infrastructuri si echipamente sau infrastructuri care limitează drepturile individuale si libertatea oamenilor (de exemplu închisori, centre de detentie din orice fel);
  • Jocurile de noroc si echipamentele aferente;
  • Fabricarea tutunului, prelucrarea sau distribuirea acestuia;
  • Activitatile care implica animale vii pentru scopuri experimentale si stiintifice atata timp cat nu poate fi garantată respectarea “Conventiei Consiliului Europei pentru protectia animalelor vertebrate folosite pentru scopuri experimentale si stiintifice”;
  • Activitatile care au un impact asupra mediului care nu este in mod semnificativ redus si/sau compensat;
  • Sectoarele considerate controversate din punct de vedere etic sau moral, ca de exemplu cercetarea cu privire la clonarea umana;
  • Activitatea de dezvoltare pura in sectorul imobiliar;
  • Activitatile financiare pure ca de ex. tranzactiile cu instrumente financiare;
  • Acordarea de catre beneficiar a unor credite de consum catre terti.

 Valoarea maxima a creditului

Finantarea capitalului de lucru Finantarea investitiilor
EUR RON EUR RON
Min. 50.000 EUR Max. 5.000.000 EUR Min. 100.000 lei Max. 1.000.000 lei Min. 100.000 EUR Max. 10.000.000 EUR Min. 450.000 lei     Max. 4.500.000 lei

Daca un proiect beneficiază si de fonduri/subventii UE, fondurile BEI împreună cu fondurile UE nu pot depasi 100% din valoarea totala a proiectului.

Valoarea maxima a proiectelor de investitii: sunt eligibile proiectele care au o valoare totala a cheltuielilor de maximum 25 milioane euro.

Perioada de acordare: termen scurt, mediu sau lung, respectiv:

Finantarea capitalului de lucru Finantarea investitiilor

Minim 24 luni. Maxim 60 luni.

Scadenta finala de rambursare a creditului nu va depasi data de 31.12.2020.

 

Minim 24 luni. Maxim 80 luni.

Scadenta finala de rambursare a creditului nu va depasi data de 31.12.2020.

Durata creditului pentru investitii nu va depasi durata de viata economica si tehnica a proiectului finantat.

Perioada de graţie este de cel mult 12 luni. Perioada de gratie se acorda numai pentru ratele de credit, nu si pentru cele de dobanda.

Termenele mentionate reprezinta limite maxime pentru perioadele de acordare/gratie, acestea putand fi diminuate in functie de solicitarea clientului, specificul proiectului de investitii si conform reglementarilor interne in vigoare specifice.

Pentru mai multe informatii, te rugam sa ne contactezi, fie la numarul de telefon 0800.807.807, fie completand formularul de mai jos.

Aplica pentru acest produs
APIA

Prin intermediul acestui produs iti oferim capitalul de lucru necesar pentru plata datoriilor catre bugetul de stat si furnizorii de activitate curenta pana la data incasarii subventiilor.

Beneficiezi de acest produs daca primesti subventii acordate de catre APIA (Agentia de Plati si Interventii pentru Agricultura):

  • Ajutoare Nationale Tranzitorii (ANT) in Sectorul Zootehnic (Bovine, Ovine, Caprine);
  • Schema de plata unica pe suprafata;
  • Masura 215 – plati privind bunastarea animalelor – Pasari/Porcine.

Avantajele tale

  • timpul de raspuns este rapid;
  • documentatia este minima;
  • am conceput un scoring special pentru acest produs;
  • finalizare prompta a etapei de analiza;
  • poti beneficia de pana la 90% din contravaloarea subventiei;
  • rambursarea creditului se poate realiza fie in transe, fie integral la scadenta, in functie de modul de virare a subventiilor de catre APIA.

In plus, pentru rambursarea inainte de scadenta, nu se percepe comision de rambursare anticipata.

Bine de stiut

  • poti beneficia de acest credit daca esti persoana juridica sau asimilata acesteia (PFA, II, etc.) si indeplinesti criteriile de eligibilitate impuse de APIA;
  • creditul are ca destinatie finantarea capitalului de lucru necesar desfasurarii activitatii curente;
  • moneda de acordare este lei;
  • valoarea creditului poate fi de maxim 90% din suma pe care urmeaza sa o incasezi de la APIA;
  • perioada de creditare este de maximum 1 an, conform scadentei finale stabilite de APIA pentru plata subventiilor;
  • documentatia necesara este cea conform reglementarilor interne privind activitatea de creditare specifica acestor tipuri de credite.

Garantiile acceptate:

  • ipoteca asupra subventiilor APIA, conform valorii specificate in adeverinta;
  • ipoteca asupra soldurilor creditoare ale conturilor deschise la noi;
  • garantii acordate de FGCR/FNGCIMM.

Pentru mai multe informatii, te rugam sa ne contactezi, fie la numarul de telefon 0800.807.807, fie completand formularul de mai jos.

Aplica pentru acest produs
Creditul Punte pentru fonduri europene

Iti oferim un  credit de investitii, pentru asigurarea necesarului de finantare generat de decalajul dintre platile efectuate in cadrul etapelor de executie a proiectului finantat din Fonduri Europene si incasarea transelor nerambursabile de la autoritatile programului de finantare.

Aceste credit este potrivit pentru tine daca ai nevoie de prefinantarea partiala sau integrala a partii nerambursabile aferente proiectelor finantate din Fonduri europene.

Avantajele tale

  • iti oferim consiliere pentru identificarea celei mai potrivite solutii de finantare pentru proiectele finantate din Fonduri Europene;
  • iti oferim optiunea de finantare chiar daca reprezinti un start-up eligibil, beneficiar al proiectelor finantate din Fonduri europene;
  • ai posibilitatea deschiderii si managementului contului aferent proiectului direct la noi;
  • iti oferim asistenta permanenta gratuita – un specialist dedicat va asigura consultanta pe toata perioada contractarii si derularii proiectelor finantate;
  • creditul se ramburseaza prin decontarea transelor nerambursabile ale proiectului de catre autoritatile programului de finantare;
  • costurile creditului sunt personalizate.

Bine de stiut

  • creditul de poate acorda atat in lei cat si in EUR;
  • perioada de creditare este de maxim 60 luni;
  • perioada de creditare este strans corelata cu perioada de incasare a partii nerambursabile din cadrul proiectului;
  • valoarea creditului este de maxim 100% din finantarea nerambursabila;
  • fondul de garantare poate acoperi pana la 80% din valoarea finantarii.
Aplica pentru acest produs
Depozite clasice

Depozitele clasice oferite de noi raspund celor mai variate cerinte de economisire, datorita faptului ca iti permit sa alegi diferite perioade de constituire, precum si valuta, actiunea la scadenta si modalitatea de plata a dobanzii.

Bine de stiut:

  • se pot constitui pe o perioada de 1 luna, 3 luni, 6 luni, 9 luni, 12 luni si 24 luni;
  • moneda de constituire poate fi una din cele urmatoare: lei, EUR, USD, GBP, CHF;
  • suma minima de constituire este de 50 lei /100 EUR / 100 USD / 100 GBP / 100 CHF;
  • ai posibilitatea sa alegi tipul de depozit, cu sau fara prelungire automata;
  • ai posibilitatea sa incasezi dobanda cuvenita lunar in contul curent sau la scadenta.

Rata anuala a dobanzii poate fi:

  • fixa sau variabila in functie de optiunea ta, la depozitele constituite in lei;
  • fixa, la depozitele constituite in valuta.
Informatii Deponenti - Lista depozitelor excluse de la garantare
.pdf (357.84 kB)
Aplica pentru acest produs
Depozitul Flexibil

Depozitul Flexibil este un instrument de economisire, care se constituie in lei sau valuta pe termene de 6 luni, 9 luni si 12 luni. Poti constitui acest depozit foarte usor, prin simpla completare a unei conventii de deschidere depozit.

Deasemenea, iti oferim posibilitatea sa iti deschizi acest depozit, gratuit, direct din platforma noastra de Internet Banking.

Bine de stiut

  • este un depozit original la termen;
  • se constituie in lei sau valuta pe termene de 6 luni, 9 luni si 12 luni;
  • are dobanda fixa bonificata la scadenta in contul curent;
  • sunt permise depunerile ulterioare in limita a maxim 100% din suma depusa initial;
  • valoarea minima pentru deschidere se stabileste in functie de valuta contului: 500 lei / 500 EUR.

Avantaje

  • Dobanda fixa excelenta;
  • Depozitul se prelungeste automat la scadenta;
  • Posibilitatea depunerii in orice moment a unei sume de bani in contul depozitului, cu mentinerea aceleiasi dobanzi stabilite initial;
  • Posibilitatea constituirii Depozitului Flexibil prin intermediul serviciului de Internet Banking;
  • Nu exista comisioane de constituire sau de lichidare a depozitelor;
  • Sumele reprezentand contravaloarea Depozitului Flexibil sunt garantate de Fondul de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar, in conditiile reglementate prin dispozitiile legale in vigoare.
Informatii Deponenti - Lista depozitelor excluse de la garantare
.pdf (357.84 kB)
Aplica pentru acest produs
Depozitul Exclusiv Negociat

Este un depozit la termen, in lei sau in valuta, pentru care termenul si procentul de dobanda se negociaza, in conditiile in care suma depozitului este mai mare sau egala cu valoarea minima stabilita.

Bine de stiut

  • poti constitui depozitul in lei sau valuta;
  • valoarea sumei minime de constituire este de 50.000 lei/ 10.000 EUR / 10.000 USD / echivalentul a 10.000 USD pentru alte valute;
  • termenul şi procentul de dobanda se negociaza, în conditiile in care suma depozitului este mai mare sau egala cu valoarea minima stabilit;
  • depozitul nu se prelungeste automat.

Beneficiile tale

  • dobanda este fixa si atractiva gratie posibilitatii de negociere;
  • termenul depozitului poate fi unul dintre termenele stabillite sau poate fi orice alta perioada de timp acceptata de catre noi.
Informatii Deponenti - Lista depozitelor excluse de la garantare
.pdf (357.84 kB)
Aplica pentru acest produs
Facilitate de dobanda pe contul curent

Facilitatea de dobanda cont curent este un produs care imbina cu succes functionalitatea si utilitatea contului curent, cu beneficiile asociate produselor de economisire, in scopul valorificarii fondurilor si depozitarii acestora intr-un cont curent cu randament ridicat.

Facilitatea se acorda direct pe contul curent sau, la cerere ta specifica, pe un alt cont.

Avantajele tale

  • ai acces la un produs flexibil care permite valorificarea in conditii avantajoase a sumelor existente in conturile de disponibil, prin bonificarea acestora cu o rata de dobanda mai ridicata decat cea practicata de regula la conturile curente si pentru care, in functie de suma si termenul de valabilitate, procentul de dobanda se negociaza;
  • Facilitatea de dobanda se acorda in conditiile mentinerii, in permanenta, in contul curent, a unui sold mai mare sau egal cu o valoare minima stabilita, astfel incat se poate utiliza cu succes atunci cand valoarea soldului contului curent este frecvent mai mare decat un anumit prag;
  • Facilitatea de dobanda este aplicabila oricarui cont curent, indiferent de valuta in care este deschis acesta;
  • Dobanda aplicabila este fixa.

Bine de stiut

  • valoarea sumei minime de la care se poate negocia este de 50.000 lei, respectiv 50.000 EUR, 50.000 USD sau echivalentul a 50.000 USD pentru alte valute;
  • nu exista optiunea de prelungire automata. La scadenta, poti dispune de sumele aferente produsului.
Informatii Deponenti - Lista depozitelor excluse de la garantare
.pdf (357.84 kB)
Aplica pentru acest produs
Depozitul cumulativ cu retrageri la cerere

Este un depozit la termen, care permite valorificarea superioara a fondurilor disponibile prin cumularea avantajului capitalizarii dobanzii cu posibilitatea de a realiza in orice moment depuneri si retrageri de sume din depozit. Singura conditie este mentinerea in sold a unei sume reprezentand un plafon minim stabilit de catre noi.

Bine de stiut:

  • Se poate constitui in lei;
  • Valoarea sumei minime de constituire este de 25.000 lei;
  • Suma minima pentru depunerile ulterioare este de 1.000 lei;
  • Dobanda este variabila pe toata perioada de constituire a depozitului si se bonifica lunar in contul de depozit;
  • Ai posibilitatea de a depune sau retrage sume in si din contul de depozit in orice moment;
  • Depunerile ulterioare pot fi facute de la oricare alta unitate a bancii, sau prin transfer din alte conturi;
  • Poti desfiinta depozitul in orice moment doresti, beneficiind de dobanda calculata la zi pe perioada ramasa nebonificata.

 

Informatii Deponenti - Lista depozitelor excluse de la garantare
.pdf (357.84 kB)
Aplica pentru acest produs
MasterCard Standard Euro

MasterCard Standard EuroDaca calatoresti frecvent prin Europa, atunci MasterCard Standard EURO este accesoriul de care ai nevoie. El este portofelul tau virtual care iti tine banii in siguranta si la indemana oricand vrei sa faci cumparaturi.

 

Practic, libertate pentru tine

  • este atasat direct unui cont curent deschis in EUR;
  • este ideal pentru a fi folosit in tarile cu valuta euro, intrucat nu implica conversie valutara;
  • are 3 ani valabilitate, cu optiune de reinnoire;
  • este de tip MasterCard cu banda magnetica si CIP incorporate;
  • il poti utiliza pentru retragere de numerar de la orice ATM din tara sau strainatate, 24h din 24, pentru interogare sold cont, achizitionarea de bunuri sau servicii direct de la comerciantii care au instalate echipamente POS, precum si pentru plati pe Internet;
  • pentru platile la comercianti comisionul este 0.
  • este ideal pentru plata salariilor si a diurnelor, direct in euro.

Garantat, siguranta pentru banii tai

  • este un instrument electronic de plata, care asigura accesul de la distanta, permanent, la banii tai, prin intermediul unui sistem securizat, conform practicilor din domeniu;
  • disponibilul din contul curent este garantat de Fondul de Garantare a Depozitelor, in limita nivelului stabilit periodic de catre acesta.

Bine de stiut

  • poti atasa carduri suplimentare cu acces la contul cardului principal, pentru alte persoane desemnate;
  • alimentarea conturilor de card o poti face prin depuneri de numerar la oricare dintre locatiile Carpatica, prin transfer interbancar sau intrabancar;
  • poti alimenta cardul oricand, cu orice suma, in functie de destinatia si modul de utilizare a acestuia;

Controlul asupra banilor tai, fie in lei sau in EUR, este complet.

Prin intermediul platformei Internet Banking, alimentarea cardului se poate face foarte simplu, folosind optiunea de schimb valutar – transfer de sume intre conturi cu valuta diferita.

Simplu, un parteneriat de succes!

Doresti sa beneficiezi de acest produs? Nimic mai simplu! Tot ce trebuie sa faci este sa:

  • completezi o cerere de emitere card
  • sa aduci o copie a actului de identitate

Limitele de tranzactionare pentru acest card sunt cele de mai jos:

Limita maxima de retragere numerar de la ATM Limita maxima de retragere numerar de la POS Limita maxima pentru plati efectuate pe internet
1.500 EUR/zi Nelimitat 500 EUR/zi

Pentru o protectie suplimentara, poti face in conditii de maxima siguranta plati pe Internet, in regim securizat 3D Secure. Platile securizate 3D Secure se efectueaza pe platformele online care ofera aceste servicii (MasterCard Secure Code), dupa finalizarea procesului de inrolare in acest sistem. Daca nu ai cardul inrolat inca, o poti face aici, sau il poti activa direct in timpul cumparaturilor online (activation during shopping).

Info:

Pentru efectuarea de plati pe Internet este necesara activarea cardului pentru astfel de tranzactii. Activarea se face la solicitarea Detinatorului/Utilizatorului prin apelarea numerelor de telefon de pe spatele cardului: 021/222.33.36, 021/222.33.37 – Customer Support Paynet si va ramane valabila pe toata perioada de valabilitate a cardului.

Aplica pentru acest produs
MasterCard Business Lider

mastercard_business_liderMasterCard Business Lider este un card de debit, emis in lei, pe care il poti folosi la operatiuni de retragere numerar sau la plata cu cardul in magazine sau pe Internet.

 

Bine de stiut

  • este un card de debit, emis sub sigla MasterCard, atasat unui cont curent in lei convertibil in valuta;
  • il poti utiliza international, oriunde in lume unde este afisata sigla MasterCard;.
  • are 3 ani valabilitate, cu optiune de reinnoire;
  • este de tip MasterCard cu banda magnetica si CIP incorporate;
  • se pot atasa carduri suplimentare cu acces la contul cardului principal, pentru membrii familei tale;

Avantajele tale

Cardul MasterCard Business Lider poate fi utilizat atat pe Internet cat si pentru retragere de numerar sau plati, la orice terminal ATM si POS la care vezi insemnele de acceptare ale marcii MasterCard.

In plus, iti oferim urmatoarele servicii, gratuit:

  • emitere card principal si emitere card suplimentar;
  • administrare anuala a cardului;
  • plata cu cardul la comercianti;
  • reinnoire si deblocare card;
  • plata facturilor de utilitati la bancomat.

Pentru o protectie suplimentara, poti face in conditii de maxima siguranta plati pe Internet, in regim securizat 3D Secure. Platile securizate 3D Secure se efectueaza pe platformele online care ofera aceste servicii (MasterCard Secure Code), dupa finalizarea procesului de inrolare in acest sistem. Daca nu ai cardul inrolat inca, o poti face aici, sau il poti activa direct in timpul cumparaturilor online (activation during shopping).

Pentru efectuarea de plati pe Internet este necesara activarea cardului pentru astfel de tranzactii. Activarea se face la solicitarea ta, prin apelarea numerelor de telefon de pe spatele cardului: 021/222.33.36, 021/222.33.37 – Customer Support Paynet si va ramane valabila pe toata perioada de valabilitate a cardului.

Limitele standard de tranzactionare pentru acest card sunt cele de mai jos:

Limita maxima de retragere numerar de la ATM Limita maxima de retragere numerar de la POS Limita maxima pentru plati efectuate pe internet
6.000 lei/zi Nelimitat 3.000 lei/zi
Aplica pentru acest produs
Cardul de credit Visa Silver Business

card-de-credit-visa-silver-businessSolutia care vine in sprijinul afacerii tale. Acest card de credit este solutia ideala pentru un mijloc de plata eficient, sigur şi flexibil cu servicii aditionale inovative si numeroase avantaje la utilizare.

In plus, pentru platile cu cardul la comercianti, iti oferim o perioada de gratie la plata dobanzii de pana la 55 zile.

 

Bine de stiut

  • ai accces de la distanta, la banii tai, 24/7;
  • poate fi utilizat la orice terminal ATM sau POS care afiseaza insemnele de acceptare Visa.
  • poti face plati pe Internet, in siguranta, prin intermediul serviciului 3D Secure.
  • ai comision 0 la orice comerciant din lume, atat online cat si direct, in magazine;
  • ai comision 0 la toate bancomatele Euronet Romania;
  • poti plati facturile de utilitati la oricare din cele peste 400 bancomate Euronet Romania;
  • poate fi folosit international;
  • este convertibil in valuta;
  • moneda de acordare a creditului este lei.
  • este de tip Visa cu banda magnetica si CIP incorporate;
  • are 3 ani valabilitate, cu optiune de reinnoire;

Avantajele tale

  • ai posibilitatea de prelungire automata a cardului de credit;
  • poti avea un numar nelimitat de carduri pentru companie;
  • iti oferim serviciul de Internet Banking pentru a vizualiza in orice clipa situatia financiara a cardului tau;
  • iti oferim serviciul SMS Alert, prin care esti informat in timp real prin SMS la orice tranzactia efectuata cu cardul.

Limita de credit acordata pe card este de pana la 40.000 lei.  Poti utiliza oricand sumele rambursate pe cardul de credit, in conditiile limitei de credit acordate.

Aplica pentru acest produs
SMS ALERT

Poti beneficia de acest produs daca:

  • esti persoana juridica sau asimilata acesteia;
  • detii un card emis de noi;
  • esti emitent de instrumente de debit pentru care doresti sa fii informat in timp real;

Bine de stiut

  • este un instrument de informare, în timp real, asupra tranzacţiilor efectuate cu cardul si a instrumentelor de debit aflate in decontare;
  • este un serviciu potrivit firmelor care doresc sa aiba un control permanent asupra sumelor de bani tranzactionate;
  • esti informat in timp real despre instrumentele de debit aflate in decontare;
  • este informat in timp real asupra modului in care sunt utilizate cardurile companiei tale.

Cum functioneaza?

Poti sa optezi pentru una din cele 4 variante disponibile:

  1. Alerta integrala – se trimite SMS pentru toate tranzactiile financiare derulate prin intermediul cardului (plati, retrageri numerar interogare sold).
  2. Alerta integrală pentru carduri si instrumente de debit – se trimite SMS pentru toate tranzactiile derulate prin intermediul cardului (plati si retrageri numerar, interogare sold) si pentru instrumentele de debit aflate la plata, indiferent de valoarea acestora.
  3. Alerta personalizata pentru carduri – se trimite SMS pentru tranzactiile de retragere numerar de la ATM, plati la POS si plati pe Internet, de valoare mai mare sau egala cu pragul de alertare stabilit de catre tine.
  4. Alerta personalizata – se trimite SMS pentru instrumentele de debit aflate la plata, indiferent de valoarea acestora.

Mesajul SMS privind tranzactiile cu cardul urmatoarele informatii:

  • numarul cardului folosit;
  • data si ora exacta a utilizarii;
  • suma tranzactionata;
  • locul din care s-a efectuat operatiunea;
  • statusul acesteia (reusita sau esuata).

Mesajul SMS privind instrumentele de debit in decontare contine urmatoarele informatii:

  • tipul instrumentului de debit;
  • referinta instrumentului de debit;
  • beneficiarul instrumentului de debit;
  • suma de plata.

Beneficii

SMS Alert este un instrument modern de informare asupra tranzactiilor oferind control si siguranta prin:

  • limitarea fraudelor;
  • control imediat asupra situatiei contului;
  • control asupra tranzactiilor realizate cu cardul si/sau decontarea instrumentelor de debit.
Aplica pentru acest produs
Serviciul InfoLine

Specialistii nostri va ofera asistenta, suport si informatii cu privire la utilizarea serviciilor si produselor pe care le oferim.

Serviciul InfoLine este disponibil telefonic prin apel GRATUITdin orice retea nationala de telefonie fixa si mobila, la numarul de telefon 0800.807.807, iar pentru clientii din strainatate este disponibil la numarul de telefon 0269.504.470, apel cu tarif normal, de luni pana vineri intre orele 09.00 – 19.00 si prin e-mail, la adresa infoline@carpatica.ro.

Apeland serviciul InfoLine, poti afla detalii despre caracteristicile comerciale si functionale ale produselor si serviciilor noastre, te poti informa cu privire la dobanzile, taxele si comisioanele in vigoare, formularistica necesara sau reteaua noastra teritoriala.

Ne poti apela pentru asistenta privind utilizarea serviciului Internet Banking, a serviciului de transfer de bani Western Union, precum si pentru orice alt produs sau serviciu pe care il utilizezi in calitate de client al nostru.

De asemenea, ne poti contacta pentru orice sugestie, opinie sau propunere si ne poti semnala orice eventuala situatie aparuta in colaborarea cu noi.

Va multumim.

Aplica pentru acest produs
Serviciul TREZO RAPID

Serviciul TREZO RAPID este potrivit pentru tine daca ai conturi deschise la Trezoreria Statului. Astfel, am semnat un protocol cu Ministerul Finantelor Publice, ce are drept scop principal fluidizarea fluxurilor financiare privind incasarile si platile in relatia: unitati ale trezoreriei statului – institutii publice – operatori economici si institutii de credit, precum si a efectuarii unor operatiuni de inregistrare, decontare si emitere a documentelor primare in timp cat mai scurt.

Bine de stiut:

Ca urmare a semnarii imputernicirii de catre tine, vom putea realiza, in numele tau, urmatoarele tipuri de operatiuni:

  • Ridicare extrase de cont pe suport hartie pentru conturile deschise la Trezorerie de catre tine;
  • Transferul soldurilor conturilor de la Trezorerie in conturile deschise la Carpatica;
  • Instructare plati pentru achitarea obligatiilor catre bugetul de stat sau alte bugete.
Aplica pentru acest produs
3D Secure

Platesti pe Internet in conditii de maxima siguranta cu cardurile noastre, prin intermediul sistemului de securitate 3D Secure pus la dispozitie. Serviciul 3D Secure este un standard de securitate dezvoltat de catre Visa si Mastercard, destinat protectiei suplimentare a detinatorilor de carduri, in cazul platilor online (pe Internet) si utilizat sub siglele “Verified by Visa” respectiv “MasterCard SecureCode”.

Bine de stiut

Serviciul 3D Secure este implementat pentru toate cardurile din portofoliul nostru. Inrolarea unui card in 3D Secure si utilizarea lui ulterioara pentru plati online se bazeaza pe existenta unei parole suplimentare, definita in timpul inrolarii si cunoscuta exclusiv de catre detinatorul cardului. Aceste elemente aditionale asigura un nivel sporit de protectie in cazul acestor tipuri de operatiuni.

Toate cardurile emise de BCC sunt preinrolate, in acest moment, in sistemul 3D Secure.

Inrolarea in 3D Secure

Pentru utilizarea cu succes a cardului pentru plati online (pe Internet), pe platforme 3D Secure, este necesara finalizarea procesului de inrolare. Pentru finalizarea inrolarii, ai la dispozitie 2 optiuni:

  1. Urmeaza link-ul urmator si vei ajunge direct pe platforma de inrolare: Inrolare card in 3D Secure.
  2. Inrolarea in momentul primei plati online. In aceasta situatie, platforma de plati online sesizeaza faptul ca, cardul este preinrolat 3D Secure si solicita finalizarea inrolarii, prin redirectionare automata catre ecranul de inrolare.

IMPORTANT!

In cadrul procesului de inrolare, alaturi de datele cardului, ti se va solicita o parola initiala. Aceasta este prestabilita si este formata din ultimele 6 cifre din CNP-ul tau si ultimele 6 cifre de pe cardul pe care doresti sa il inrolezi.

Mai jos, ai un exemplu de configurare a parolei initiale:
Client: Ioan Popescu
CNP: 1720218356478
Numar card: 6769 0991 0027 1234
=> parola initiala este 356478271234

Daca ai uitat parola 3D Secure, poti accesa linkul urmator, pentru schimbarea sau reamintirea ei.

Aplica pentru acest produs